Funkcję Sekretarza sprawuje Pan mgr Stanisław Miklusz
tel: 55 248 20 01
email: stanislaw.miklusz@paslek.pl
Sekretarz Gminy - zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Do zadań Sekretarza Gminy, zgodnie z Zarządzeniem Nr 55/24 Burmistrza Pasłęka z dnia 6 maja 2024 roku, należy prowadzenie w imieniu Burmistrza Pasłęka następujących spraw:
1. Nadzór nad działalnością następujących jednostek organizacyjnych gminy :
2. Nadzór nad działalnością następujących referatów urzędu:
3. Nadzór nad przygotowywaniem przez referaty urzędu projektów uchwał i innych materiałów sesyjnych.
4. Bieżąca analiza z radcą prawnym urzędu zmian wprowadzanych w prawie dotyczących zadań gminy oraz przekazywanie burmistrzowi wyników poczynionej analizy.
5. Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji złożonych Burmistrzowi Pasłęka.
6. Współpraca z Komisją Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Pasłęku w zakresie udzielenia wyjaśnień dotyczących skarg, wniosków i petycji złożonych Radzie Miejskiej w Pasłęku.
7. Koordynacja nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem gminy Pasłęk.